المؤمنُ اعظمُ حرمه من الکعبه


دو خط شعر

با معنا/زنبور عسل

من دارم تو هم داری !

قصد قربت ، درد دین داری !

همان فتوای جنجالی

تو میرزا را به یاد داری ؟

همان میرزای تنباکو

تنباکو کو عزت ما کو ؟

من دارم تو هم داری !

تو آن فتوا

من آن دیوان تکراری

من دارم تو هم داری !

درد بی درمان

همان قصد قربت ، که تو هم داری

سعودی را نوازش نه ، همان درد دین داری!

همان مخمس که تو دادی

به اونا آب و نون دادی

تو مومن

آبروی داری

از آن کعبه، سری آری

بیا بردار دست از این حج تکراری

بدان تو آبرو داری !

بس است این طبل بی عاری

خودت بچه گدا داری

قناعت کن به یک واجب ، همان حج اجباری

 

امام صادق عليه السلام فرمودند:

« المؤمنُ اعظمُ حرمه من الکعبه»

حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است



نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت10:27---21 ارديبهشت 1394
معمولا اونا که خیلی به اطارافشو توجه دارن یا زیاد براشون اتفاقات دردناک میوفته شعر مینویسن
شعراتون عالین بهتون تبریک میگم


یا مهدی
ساعت12:53---7 ارديبهشت 1394
عالییییییییییییییییییییییی بود عالییییییییییییییییییییییییییی ی همشهرییی

سعیده
ساعت18:06---24 فروردين 1394
عالیه
پاسخ:نظر لطف شماست


چشم انتظار
ساعت23:59---22 فروردين 1394
عالی بود..........

هر چند به خانه ی خدا باید رفت
هر چند مدینه و منا باید رفت…!
" شیعه " ز برای حفظ " عزت " فعلا
تنها نجف و کرب_و_بلا باید رفت…!
پاسخ:عالی بود / تشکر از حضورتون


حماسه ظهور
ساعت23:05---22 فروردين 1394
سلام واقعا اشعار زیبایی می سرایید یک بار هم پرسیدم که چگونه می توانم به شعر سرایی روی آورم ولی جوابی نفرستادید اگر راهنمایی نمایید که خیلی شعر را دوست دارم و اگر هم نتوانم این کار را کنم لاقل بتوانم اوزان و قواعد سرودن را یاد بگیرم ممنون می شوم راهنمایی نمایید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 22 فروردين 1394برچسب:حرمت مومن,حرمت کعبه,مکه,حج,عزت,آبرو,ایرانی,سعودی,بچه گدا,شعر,حج واجب,اجباری,بی عاری,ساعت 22:44 توسط




لطفا صفحات دیگر را نیز ببینید